2019 рік вже отримав свої повноцінні права. Природньо, що ніщо не стоїть на місці. І управління персоналом однозначно не виняток!

Як же бути цього року в тренді, підтримувати баланс роботи та відпочинку і відкривати для компанії нові можливості розвитку?

Ми виділили 5, на нашу думку, ключових HR-трендів 2019. Слідування ним допоможе засяяти ще яскравішою зіркою на широких ланах бізнес-простору. Отож.

 

  1. Нова реальність та нові професії

В 2019 році нові професії будуть набувати все більшого значення і формуватиметься нова реальність. Створюватиметься вона на стику професій –  human resources + public relations. Результат – нова професія – PHP. Адже людей все більше залучає якісний та смачний контент – на сайтах пошуку роботи, в LinkedIn, профільному розділі на власному сайті (в описі вакансій) тощо. І все частіше для формування іміджу компанії, наприклад, бренду роботодавця, залучаються професійні PR інструменти. Схожа історія і зі сферою продажів, маркетингу.

Тож HR-фахівці повинні бути органічні у багатьох сферах (PR, внутрішніх комунікаціях, брендингу, стратегічному менеджменті тощо). І ключове – володіти останніми новинками, інструментами в роботі.  Слухати, бачити, спостерігати!

 

  1. Управління без емоційного вигорання

 НА роботі або ж В роботі. Негативні емоції, втома призводять до вигорання, втрачається запал до роботи, бажання «підкорювати нові вершини» та бути кращим.

Тут варто відійти трохи від теми та згадати 4 рівні емоційного інтелекту:

–          Самоусвідомлення та самовідчуття.

–          Самоконтроль та саморегуляція.

–          Міжособистісне розуміння, здатність до діалогу, навички розпізнавання емоцій інших.

–          Управління стосунками.

Тож у 2019 популярності набуватимуть внутрішні програми фасилітації, медіації, коучингу, NVC (nonviolent communications). Адже рівень особистісного розвитку працівника впливає на його роль в компанії, продуктивність для команди, вдоволеність роботою та задачами, можливість робити внесок у спільну справу, перспективи та динаміку змін.

Емоційний потенціал працівників напряму впливає на розвиток, а отже і рівень корпоративної зрілості компанії. Оцінити емоціний стан в компанії дуже круто допомагає Модель корпоративної зрілості компанії. Як провести оцінку за цією моделлю та визначити емоційний інтелект вашої компанії допоможе перегляд відео-запису із 8-го Форуму для управлінців персоналом. Відео доступне за лінком. Вивчайте та користуйтесь!

 

  1. Гнучкість та створення сприятливого середовища.

Мобільність та гнучкість робочого графіку виходять на перший план. Наприклад, не обов’язкова присутність працівників всі 8 годин, 5 днів на тиждень в офісі. Крім того, кожен сам може визначати для себе комфортні робочі години – хоч з 8 ранку до 16, хоч з 12 до 20. Один день місяця – можна працювати з дому. Або ж для людей, які не палять, в п’ятницю встановлювати скорочений робочий день.  Чи просто розслабляючий масаж на роботі.

Здавалося б, реальні дрібниці. Але вони працюють на підвищення задоволеності роботою, підвищення комфорту працівників тощо. А в час браку дійсно класних кадрів – ще й допомагають втримувати хороших працівників, адже такі «ніштячки» є частиною корпоративної культури. І, до речі, в Швеції вже запровадили 6-ти годинний робочий день. Детальніше про корпоративні переваги для працівників у відео за лінком.

Shulga Massage на 8-му HR Event

 

  1. Максимальна гейміфікація

Гейміфікація як частина масової діджиталізації. Про неї написано вже купу статей та книжок. І в 2019 році тенденція до її впровадження буде посилюватись. Вона є корисною та ефективною як при відборі, так і при роботі з існуючими працівниками в компанії.

Суть при відборі працівників полягає у тому, щоб відійти від нудних співбесід та тестових завдань до методів відбору, які потребують більшої креативності та ерудиції: головоломки, спеціальні тести. Плюс ще й в тому, що рекрутер дізнається про ті навички кандидатів, які дуже важко виявити при стандартних співбесідах.

В роботі з існуючими працівниками в компанії гейміфікація є дуже класною при навчанні, мотивації, збільшені залученості персоналу. Вона підживлює працівників, дає запал та дух до змагання, а не просто механічного виконування поставлених завдань. Та й в роботі з різними поколіннями, тими ж міленіалами, це є очевидним плюсом.

Як же розуміти, які інструменти гейміфікації використовувати у вашій компанії, як розробляти ті ж квести, як мотивувати працівників брати в них участь та опісля аналізувати зрушення в компанії? Про це на практичних прикладах буде розповідати Михайло Тустов, експерт Академії ДТЕК на своєму вебінарі «7 кроків до успішного впровадження гейміфікації». Участь безкоштовна за попередньою реєстрацією. Лінк на реєстрацію.

 

  1. Інноваційність персоналу

Цінність нових навичок та знань з кожним роком стає все вищою. Тож і цінність працівників, що постійно прагнуть до навчання – також.

Адже важливо розуміти, що відбувається на ринку, які новинки використовують компанії в роботі. Які інструменти. Що працює, а що ні. Вивчати досвід та практичні кейси інших. Ділитись своїми напрацюваннями. Розуміння, чим «живе» ринок, конкуренти, партнери, бізнес в цілому. Про що зараз говорять колеги по сфері і чи ви в тому ж човні, або, можливо, є на голову вищими? Запрошуємо на такий івент, він відбудеться 2 березня в Києві. Потужний професійний заряд енергії, знання та знайомства на Форумі будуть максимально яскравими.

 

Тож якщо підсумувати. Світ не стоїть на місці, професії розвиваються, ми рухаємось вперед. І від кожного з нас залежить, яким ринок буде завтра.

Розвивайтесь, впроваджуйте новації та експериментуйте. Адже нове та класне дуже часто народжується на стику!